مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مهدیار کوچولو

یه مسافرت کوچولو

1392/3/4 23:27
نویسنده : مامان مهدیار
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقت بود که نتونستم بیام خیلی درگیرم ببخشید پسر قشنگم

انقدر دیر شده نمیدونم از کجا باید شروع کنم

میخوام یه سری عکس از دومین سفرت به محمود آباد بذارم پارسال هم که اولین بار بود اونجا بردمت 4 ماهه بودی عکسها نشون میده پسرم چقدر بزرگ شده........

بابایی بردتت توی آب دریا و کلی ذوق کردی اول قرار بود فقط پاهات خیس شه ولی از کنترل خارج شدی و مامانی مجبور شد کل لباسهاتو دربیاره.......

خیلی شیطون شدی همه دوستت دارن همه با بودنت شادن انقدر که از خودت شیرین کاری در میاری.....

بعضی موقع به خودم میگم خدایا این شیرین زبون پسر منه....

خدایا همیشه شکرت میکنم.

الهی مامان فدای قد و بالات عزیزم

خیلی دوستت دارم یه دنیا

 

 

 

 

 

این عکس هم که بغل مامانی هستی پارسال اردیبهشت اولین باری بود که اومدی محمود آباد 4 ماهه بودی عزیز دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)