مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مهدیار کوچولو

برای تو که دلیل بودنم هستی

1391/10/21 11:05
نویسنده : مامان مهدیار
379 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم برای تو که دلیل بودنم هستی برای تو که حس واقعی عشق رو به من نشون دادی یک عشق بزرگ و خالص عشقی به وسعت مادر شدن.................

می نویسم برای پسرم، پاره تنم، ثمره ی عشقم حتی اگه خیلی دیر شده باشه حتی اگه یک سال گذشته باشه .

آخ که این روزهای دی ماه چه بهاری بود برای من، پسرم فردا یک ساله میشه و من چه خوشبختم از این که یک سال مادر بودم مادر پاکترین موجود دنیا .

چه زود یک سال گذشت و من چه زود همه ی این روزها رو از دست دادم .

مامان دوست داشت زودتر از این ها میومد و واست مینوشت از شیرین کاریهات از بازیگوشیهات از لحظه به لحظه تکاملت حتی از اذیت کردنهات اما نشد و به خاطر مشغله های زیاد نتونستم و یکی از اونها رسیدگی به تو بود .

مهدیارم نمیدونی مامان چقدر دوستت داره...

باورم نمیشه که فردا داری یه ساله میشه پسر کوچولوی من .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان باران
28 دی 91 9:44
سلام مامان مهدیار چه این پست رو با احساس نوشتی اشکم در اومد تو مامان خوبی هستی از احساست معلومه خدا کنه منم مامان خوبی باشم